ponedeljek, 11. februar 2008

Trbovlje




Trbovlje moje rodno mesto. Res je, da smo Trboveljčani posebni ljudje. Marsikdo gleda na nas pomilovalno, češ res ste bogi, ker ste rojeni v tisti kotlini, kjer knapi v temo hitijo služit ljubi kruhek. Od koder se izza vsakega vogala kadi gost dim ki sili na kašelj. Kjer stoji najvišji dimnik v Evropi, ki se napaja s premogom enega zadnjih premogovnikov na slovenskem. Res da se ne moremo pohvaliti z vizualno lepoto okolja, načrtovanimi urejenimi parki, čistim zrakom in ravnico. Pa vendar nam je preteklost in boj za preživetje naših prednikov odtisnila v naše gene pečat hrabrosti in bojevitosti. Ni naklučje, da je prav zato od tu izhaja mnogo uspešnih ljudi. Morda v svoji mladosti marsikdo zapostavlja svoje korenine, vendar z leti, vsakič ko se vračaš čutiš, da si tu doma! Vse to doživljam na svoji koži, zato začenjam ceniti to kar imam. Dolina prekopana, s soncem obsijana.
Trbovlje.

23 komentarjev:

jest pravi ...

Si kar dobro opisal "čud i narav" zasavcev. Res ste "luštkani" v vsej svoji fikciji in sveda tudi realnosti. Škoda, da Trbovlje ne bo sedež pokrajine, bi si skoraj sazlužilo !!!

Miran pravi ...

Js do ne dolgo nazaj nikoli nisem bil v Trbovljah. Ko sem pa prvič videl, v kaki dolini in med kakimi hribi je tako velik kraj, sem bil naravnost šokiran. Res. ;)

Matjaž Kirn pravi ...

Miran, da boš lažje preživel šok, te povabim na en pjr v Trbovlje in ti pokžem tudi gostilne:)
Matjaž

jest pravi ...

Tudi jaz bi prišel na pir; tako bi bili vsi komentatorji tvojih blogov zbrani na enem mestu pa bi "živo" kakšno rekli !

Miran pravi ...

Js sm za. :D

jest pravi ...

Super ,Miran, da si za predlog ! Pa da se zadeva ne pozabi predlagaj kak datum in uro pa se bomo uskladili, Matjaž ti pa pripravi denar, da boš častil pivce ali dva !!

Unknown pravi ...

Zelo lepe slike-skozi tak objektiv je Trbovlje takoj malo lepse:)Bi pa rekla, da kljub temu, da je Trbovlje sivo,rudarsko in onesnazeno ima tisto nekaj..kar se zacuti, vedno ko prides spet domov. :)

Miran pravi ...

Ne vem, kdaj bom kaj hodil tja. Načeloma imam vsak vikend čas (če ne pride kaj vmes). Najkasneje sem pa tam nekje blizu v petek 7. marca. ;)

Aja, pa če pride še ninaa, bo še tolk boljš ;)

jest pravi ...

Ja petek, 7.marca je v redu datum. Tudi meni ustreza in jaz zagotovo pridem. Nina ,vabljena si zraven na ustanovni zbor komentatorjev Matjaža. Več nas bo, bolj bo prijetno in gostitelj bo moral globlje seči v žep. Matjaž, ostane ti le še, da poveš v kateri gostilni se dobmo in pa uro, seveda ! Čakamo !!!

Unknown pravi ...

Hvala za vabilo...ampak taksna in drugacna net-srecanja mi niso vsec (slabe izkusnje pac),tko da kr fajn se mejte,pa spijte tist pjr cist po mosko! ;)

jest pravi ...

Sem zelo začuden Nina, da ne maraš srečanj z blogarji. Nam lahko povsem zaupaš, saj, kako bi bili lahko pokvarjeni ljubitelji fotografije in vsega lepega. Me pa prav zanima kaj si doživela slabega preko net-a. Daj ,opiši svojo iskušnjo,boš??
Če ne maraš pira, bo pa Matjaž plačal kaj drugega .Ne skrbi, fotografi so polni cvenka !!!

Unknown pravi ...

O morebitnih nevarnosti srecanj z net ljudmi, ne bi tukaj razlagala...Kar pa se tice bloga, pa tole, z vsakim novim clovekom, ki ga spoznas- prek bloga ali pa on tebe, izgubis malo anonimnosti, zoza se ti spekter pisanja in paziti moras na vpletenost/nevpletenost ljudi...

Je ze res, da je vecina blogerjev zelo v redu, ampak potem na vsak objavljen post letijo vprasanja in opazke v stilu: za koga si pa to napisala? kako lahko to napises, nisem si mislil, da si ti taksna?...itd. Mislim,da me razumes, kaj hocem povedati....
Je pa res, da lahko spoznas samo enega blogerja in potem glas o tebi seze naprej in naprej in naprej...hoces ali noces :(

Obcudujem pa ljudi, ki pisejo tako kot pise Matjaz-s sliko, besedo, opisom, imenom in priimkom...Pohvalno! :)

BTW,
Matjaz se bo jezil da s taksnimi temami dopolnjujemo poste :)

Miran pravi ...

@ninaa: A je ta zadnji komentar slučajno zaradi mene? :P

Unknown pravi ...

@MIRAN: Ni zaradi tebe, napisan je povsem nasplosno. Spoznala pa sem em...vsegaskupaj tri blogerje.Lep dan!

jest pravi ...

Tvojo razlago Nina sprejemam in ne zameri če sem preveč težil saj nisem nič slabega mislil. Tisto je pa res, da postajaš vse bolj javna last,ko se izpostaviš kjer koli pač. Moram ti povedati, da sem prebral nekaj tvojih blogov in tako spoznal delček tvojih razmišljanj in pogledov na življenje. Ampak tudi glede na to dejstvo bi šli lahko skupaj na pir, tako, za štos ! Matjaž pa ni nič zameril, vem iz prve roke. Napiši še kaj ! Lp

Unknown pravi ...

@JEST:Me veseli,da razumes kaj sem mislila:)Tole z mojim blogom si me pa a little bit presenetil...sej tukaj ni linka do bloga,kajne?:))
Ti tud kej pises?

jest pravi ...

Nina, saj veš,kako gre tisto- kdor išče ta najde. Res sem dokaj hitro našel tvoj blog,ker me je to enostavno zanimalo. Z mojim pisanjem je pa tako ,da sicer veeeeliko pišem službeno, bloga pa žal (še)nimam. Ampak ta zadeva me čedalje bolj vleče tako da bo in že zdaj te vabim, da kdaj kaj napišeš. Aja, kaj pa pir ??? Lp

Unknown pravi ...

@JEST:Dokaj hitro?Em..odkar sem na Matjazevem blogu napisala comment?:))Zasavci smo firbcni ljudje,a ne haha:)Zdej bo pa se mene firbc kdo je Jest..hit zacni pisat blog haha:))

Kokr kol ze js tm na moji strani mesam meglo in nimam svojih slik...se zelo rada znajdem na takih Okritih-Odprtih blogih kot je tale:))tko da upam,da bo tvoj po Matjazevem vzorcu:)

jest pravi ...

Ja, res sem te našel šele potem,ko sem bral Matjaževe komentarje.Ampak to sploh ni pomembno. Ne bi rekel da ste samo Zasavci firbčni smo kar vsi približno taki. Ampak stvar je sila zanimiva ,če je malo skrivnostna ! Ampak kljub megli,ki jo rada mešaš, je pa v tvojih pisarijah nekaj zelo lepih on globokih misli...... (tokrat brez pira !) lp

Unknown pravi ...

@JEST: Hvala za zadnji stavek:) Torej,Jest ni Zasavc in skrivnosti so fajn-OK, prav imas:) Misli in domisljija delajo svoje...to je tista anonimnost katere si zelim:))

Upam,da sporocis naslov,ko pricnes s pisanjem...neposredno ali posredno.Pjra,res ne bi,hvala hvala.

jest pravi ...

@Nina, nič ne napišeš. Te pogrešam !

Unknown pravi ...

Skos pisem...pa ti?

jest pravi ...

Pišem pa ne pišem. Res sem bolj malo na Matjaževem blogu, saj veš, včasih je res malo časa. Moj blog še ni usposobljen, tudi tukaj je vprašanje čas ,ampak Nina, se bom potrudil. Zaenkrat še gostujem tukaj. Mi pa povej, na enem tvojem tekstu sem videl fotko - si to ti ?
No saj ni pomembno ampak tudi jaz sem radoveden. Še kaj napiši, morda ......,no kaj lepega .