torek, 20. maj 2008

Plitvička jezera

Fotoklub Hrastnik vsako leto organizira klubski izlet. tokrat je bil to dvodnevni izlet na Plitvička jezera z ogledom okolice in pripadajočim zabavnim druženjem. Imeli smo kaj videti, saj je ta naravni park res še relativno neokrnjen, vendar množično obiskan. Kdor si bo to ogledal, priporočam, da si vzame za ogled cel dan, kajti park je res velik. Mi smo si ga ogledali le slabo polovico pa smo za to porabili skoraj ves dan. Res pa smo se mnogo ustavljali in fotografirali razglednične motive, ki jih je za obiskovalca željne oči v izobilju. Nekaj za pokušino pa sem jih nanizal spodaj.

11 komentarjev:

arnela.o pravi ...

kok sem se namatrala z oddajo komentarja-sam zdej ko znam...

nice, lahko bi dal gor več slik

(prvi komentar lahko brišeš)

lp

arnela

Matjaž Kirn pravi ...

Hvala. Mogoče pa sledi še dodatek, nikoli ne veš :)

Matjaž

Unknown pravi ...

Tko fajne, da si js kr ne upam svojih kazat. :P

arnela.o pravi ...

joj...Miran ne bit pusij no :)))

jest pravi ...

Mater, pa kaj vam je ? kako lahko hvalte te hrvatarske plitvice. Kje je vaš nacionalni ponos? Joško Joras umira zaradi ekzpanzionistične ustaške politike ki dobesedno hlasta po slovenski zemlji, eni pa hodite po Plitvicah.
Pa ste mogoče bli pri slovenskem slapu Boka ? Sploh veste kje je ?
Jebenti vaše Plitvice !

arnela.o pravi ...

jest @ globoko dihaj in ko se nadihaš preberi svojo izjavo še enkrat

jest pravi ...

o.k. ariela, mogoče sem bil res malo preoster. Ampak, daj, malo pomisli a nimam mogoče prav ? A ne delajo Hrvati težave ? Nam ne kradejo zemlje ? Res pa je hudič, da imajo izjemne lepote od Dalmacije do Plitvic in da nas uboge slovenčke vedno bolj vleče vse kar je tuje, domače pa po navadi zaničujemo. Mimogrede, si že obiskala slap Boka ?
Če sem te owsebno prizadel se ti opravičujem ! lepo se imej !

arnela.o pravi ...

jest @ men se nečeloma ne da ukvarjat z bitji kot si ti.imam pa eno vprašanje? kje letuješ? si kdaj bil pri sosedih? če si bil-se zamisli nad svojo izjavo in lepo te prosim, da nehaj trosit nestrpnost po netu-zarad takšnih kot si ti-je stanje takšno kot je. zarad tekšnih kot si ti so meni lansko sezono sesuli ogledalo na avtu v opatiji. kaj ko bi za spremembo širili ljubezen in spoštovanje drug do drugega.

če pa ne znaš dobro, oziroma bereš kot ti paše, ti ponavljam, moje ime je ARNELA.

p.s: verjetno sem prehodila več slovenskih lepot kot ti in bila pod več slovenskimi slapovi kot ti. če pa že hočeš, desni pritok Soče ni lepši kot Plitvice.

oprost, da mi ti in tebi podobni, ne morete narekovat kje bom zabijala svoj frej cajt.

matjaž, sori za smetenje po blogu :)

jest pravi ...

Vedno so mi bile všeč ženske (saj si ženska ?) ,ko se jezijo. Vendar pa pri tvoji trditvi o širjernju ljubezni padaš v nasprotja sama s sabo- mene oštevaš in me z prezirom omenjaš, po drugi strani pa govoriš o širjenju ljubezni !?
Ampak upoštevajoč dejstvo, da si po horoskopu riba mi je vse tvoje obnašanje popolnoma jasno. Ravno zato sem te poimenoval ARIELA ,ker me pač asociraš na "malo morsko deklico".
Pa še to- meni niso še nikoli nikjer razbili nobenega špegla- se povsod lepo obnašam in me imajo ljudje radi. Tudi to da si videla več Slovenije skoraj ne bo držalo zaradi povsem matematičnih zakonitosti, ki pa ti jih bom razkril morda kdaj drugič, če boš seveda še kaj napisala.
Mir s tabo in lepo se imej !

Matjaž Kirn pravi ...

Arnela, mene tale smetenje ne moti, sej je prav fajn brat takle dvoboj dveh ki stojita vsak na svojem bregu :)
Saj je prav za to ta rubrika, da se krešejo mnenja.

jest pravi ...

Sem pa res vesel, Matjaž, da razumeš in sprejemaš rubriko "komentar" za prostor,kjer se križajo mnenja in da te ne motijo "smeti" ,kot je moje pisanje označila kvazi-tolerantna človekoljubka ! Jej, jej, kako dvojna merila imajo nekateri ,kako nekaj kvasajo, delajo pa povsem drugače. In pri tem razglašajo svoja prepričanja za edina zveličavna. Pa ni , da bi se za takšne pretirano sekiral. Človek se ob tem lahko samo nasmehne....