nedelja, 29. junij 2008

Pogled zviška


Praznično sredo Dneva samostojnosti sem izkoristil za pogled z višine. Le tega mi je omogočil Borut, ki se mu hkrati tudi zahvaljujem za odlično in varno vožnjo ter mu pošiljam pozdrav v Afriko. Poleteli smo z Velenjskega letališča s športnim letalom Piper. Res da ni bila najprimernejša vidljivost, saj je bilo veliko vlage v zraku in posledično zelo soparno vreme, vendar je klub temu nastalo nekaj fotografij. Kot posebno doživetje naj omenim letenje po dolini reke Savinje preko Laškega in po dolini reke Save do Zagorja. Vračali smo se čez Sv. Planino, kjer smo uzrli posledice strmoglavljenega Antonova, Čemšeniško planino kjer smo pozdravili pohodnike, pa preko Vranskega nazaj v Velenje.

4 komentarji:

jest pravi ...

Kdor visoko leta .nizko pade ! Ta rek še kako drži, to se je meni že zgodilo večkrat v življenju. Ne dobesedno ampak na simbolni ravni. Zato Matjaž, veš kako pravijo Dalmatinci: Hvali more, drži se kopnog! Čim manj takih podvigov z tako majhno konzervo. Ampak, fotke so pa lepe in te osupnejo ! Čestitke ! A ja, pa še to: Arnela, če to slučajno bereš, dej,javi se . Upam, da nisi več jezna name, pa bi lahko še kakšno rekla, meni je bilo fino s tabo križati stališča. Torej obema lepo pozdrav- tebi Matjaž in tebi Arnela. Pa mirno morje.

jest pravi ...

Še nekaj sem pozabil - "z viška" se v tem pomenu besede piše skupaj. LP

Matjaž pravi ...

Hvala za lektorsko pripombo, bom naredil popravek.
Matjaž

arnela.o pravi ...

men je pa slabo ratal ob teh fotkah...

očitno maš...jajca :))))