sobota, 22. marec 2008

Pravična meja v slovenski Istri


Nedavno sem se udeležil predavanja Radovana Hrasta in predstavitve njegove nove knjige Viharnik na razpotjih časa. Življenje ga je premetavalo in utrdilo. Pogosto je bil potisnjen na rob med življenjem in smrtjo, vendar je preživel. Radovan: "Vsakemu sistemu, v katerem sem živel, sem bil napoti. Po naravi sem vihrav in vedno glasno povem tisto, kar mislim, čeprav vedno ni bilo dobro zame" Tudi sicer je izjemno zanimiv človek odprtih misli in nazorov. Med drugim pa je tudi borec za pravično mejo v Istri ter soavtor bele knjige. Na predavanju pa se je dotaknil tudi aktualne problematike o meji med Slovenijo in Hrvaško. O tem kako smo Slovenci skozi leta izgubili del Istre Radovan pravi:


Ob tej priložnosti pa sem na prošnjo Knjižnice Litija-Šmartno razstavil nekaj fotografij z morsko tematiko, ki simbolizirajo atmosfero Golega otoka.



1 komentar:

t.adejab. pravi ...

hej, ful je luštn pogledat tvoj blog. grande!