sobota, 8. marec 2008

Projekcija filmov študentov režije 4. letnika AGRFT






V sredo sem se udeležil projekcije kratkih filmov študentov režije AGRFT v Ljubljani.
Med njimi je bil tudi film mojega dobrega prijatelja Matevža z naslovom Vučko. Matevž je izbral ekipo vrhunskih igralcev in tehničnega osebja med katerimi je tudi direktor fotografije Simon Tanšek. Glavno vlogo pa perfektno odigra Evgen Car. Zgodba govori o osamljenemu upokojenemu moškemu, ki išče kontakt s pomočjo psa Vučkota. Med sprehodom pa se zaplete v pogovor, medtem pa pes zbeži... Film je posnet v črnobeli tehniki, kar daje še poseben čar minimalistični zgodbi ki gledalca ne pusti ravnodušnega. Sicer pa so bili tudi ostali štirje filmi prepričljivi in nadpovprečno dobri. Kinodvor je pokal po šivih, kar se tam ni dogajalo že vrsto let. Med obiskovalci sem zasledil mnoge znane obraze s sveta konomatografije in od drugod. Nekaj mojih fotografij pa si lahko ogledate tu na spletniku. Več o Vučku pa na spodnjem linku.







1 komentar:

jest pravi ...

Prvo, naredil si izjemen posnetek treh legend slovenskega filma - Drolc, Zupančič in Mežan. Ne vem če se sploh zavedaš, kako pomebna je ta fotka za kasnejše generacije.
Drugo, s Tanjo Ribič me nisi presenetil, saj je iz tvojega konca pa bi blo čudno, če je ne bi fotkal. Zemljaki, pač !
Tretje, zagotovo pa je legendarna tudi fotka mladih ,čisto svežih slovenskih režeiserjev. Oni so tisti,ki bodo pisali zgodovino slovenskega filma v bdodoče.
Skratka, dobro si opravil delo !