sreda, 30. april 2008

ZOO ZAGREB

Obiskal sem enega najstarejših živalskih vrtov v tem delu Evrope. Kot sem prebral začetki "zverinjaka" segajo v prva leta prejšnjega stoletja. Še prej pa sem spoznal, da je Zagreb res velemesto, polno poti in enosmernih stranpoti, po katerih sem se kar 2 uri vozil in nič našel. Jasno saj miljonsko mesto ni kot Ljubljana kjer je vse na dosegu roke. Nato sem se spomnil znane rečenice naših bivših bratov ki gre takole, "Koj pita taj ne skita", in na bencinskem servisu mi je izredno prijazen uslužbenec na turistični karti, katero sem ogledoval da bi jo kupil, pokazal točno in nazorno pot. Le to je zložil in zapakiral ter dal nazaj na polico in na moje začudenje mi jo ni niti poskušal prodati. Nato sem v prvem poizkusu pripeljal v Maksimir pred areno stadiona največjega nogometnega kluba pri sosedih. Park je precej velik, toda na moje začudenje sam živalski vrt ni tako velik kot sem pričakoval. Vseeno pa priporočam ogled, saj zna biti to lep pomladanski izlet. Nekaj foto utrinkov iz kletk pa je tu.

1 komentar:

Unknown pravi ...

Krasne slike :) Tudi meni je ta zivalski vrt bil vsec, samo sem bila malo razocarana ker nimajo zirafe, pa slona hehe...To se mi zdi,da skoraj ne bi smelo manjkat. Mesto kot mesto je pa zakon-ker se res da cutit tisti utrip prestolnice.Pa pogumno,da si se kar sam podal na zagrebske ceste ;)