ponedeljek, 21. januar 2008

Nedeljski izlet


foto by Nokia

Včeraj(v nedeljo) sem izkoristil sončen dan in odšel na pot proti Planini. S Kleka sem šel po poti "Čez borovce", ki mi je še posebej všeč, saj te med hojo spremlja prijeten ambijent in vonj po smoli, ki pa je še posebej izrazit pomladi, ko začnejo brsteti. Pot sem nadaljeval preko strmega pašnika do prvih vikend hišič in se priključil na standardno pot za Planino. vendar moj cilj ni bil vrh, temveč sem se spustil po travniku preko gozda in prišel v vas Planina, kjer imajo čisto nove krajevne table. Pravzaprav nisem vedel, da se vas začne ze tako kmalu, saj je do vrha še lep kos poti. Spuščal in vmes tudi vzpenjal sem se po cesti proti Kleku in tako končal nedeljski izlet.




2 komentarja:

jest pravi ...

Lepo da takole odkrivaš svojo bližnjo okolico. Toda vedeti pa moraš, da če hodiš mimo smole se te ta kaj rada prime.

Miran pravi ...

Lep izlet, pa še idealno vreme je očitno bilo. In hudo lepe fotke. :)