četrtek, 17. januar 2008

Pogorišče letalske nesreče na Planini nad Trbovljami











V torek sva se s kolegom, ki ima primerno terensko vozilo odpravila na prizorišče petkove nesreče letala Antonov 2. Pot do Planine nad Trbovljami je bila zdelana in blatna od vseh vozil, ki so zadnje dni čistili ostanke letala. Vrh je bil ovit v gosto meglo, ki je spominjala na usodni dan.
Vzela sva pot pod noge in zagrizla v hrib. Kar nekaj sto metrov od planinske koče levo v hrib in nato v gozd med goste smreke je bilo treba prepešačiti. Letalo je treščilo v strm breg, prednji del z motorjem pa se je zaril tik nad gozdno potjo, ki vodi proti vrhu. Vse skupaj pribljižno 50 m nadmorske višine bi letalca morala še premagati pa bi preletela vrh 1133 m visokega Javorja nad Sv.Planino. Prostor so pristojne službe očistile, vendar se še vedno najdejo kosi letala, ki pičajo o tragičnem dogodku...




2 komentarja:

jest pravi ...

Srhljiv prizor,ni kaj ! Zelo dobro si ujel morbidno situacijo na fotke iz katerih kar veje zlo in tragika dogodka. Na trenutke me malo spominja na vojno .....
Kaj bo na vse to rekel Miran, sem prav radoveden !

Miran pravi ...

Ne vem sicer, če sem jaz tapravi Miran, ampak jaz bom rekel, da se čisto strinjam. Fotke zgledajo kot iz kake hude srhljivke. Tudi če ne bi napisal, bi takoj vedel, da se je tam zgodilo nekaj strašnega. Res tragedija... :(