četrtek, 10. januar 2008

Krokodili v Ljubljani

V eni izmed trgovin v nakupovalnem središču so se pojavili trije pravi krokodili...
In sedaj vprašanje: Kje je to?

5 komentarjev:

jest pravi ...

Ob pogledu na reptile se mi je nehote utrnila asociacija. Pa ne o tem, kje to je-to je jasno kje so lahko tako glupi, da mučijo uboge živalce ampak na koga spominjajo. Mene na Pečeta, Tavševo in Zamorca.Žal!!!

Miran pravi ...

Haloooooo! Adijo...

Sam, a so res pravi? Drgač mi pa zgledajo še mejčken mali...

jest pravi ...

Miran,jaz ti svetujem, da greš in enemu vtakneš roko v gobec. To je najboljši način ,da ugotoviš ali so pravi !!! Če boš po tem še imel roko so zagotovo umetni. Poskusi, pa povej saj lahko tudi z eno roko tipkaš po tastaturi.

Miran pravi ...

Js pa predlagam, da greva skupaj preverit. Ti boš dal roko, jaz bom pa zapisnik naredil...

jest pravi ...

Jaz ne dvomim ,da so živi ampak vseeno greva lahko preverit skupaj.No sej če se bojiš za svojo rokco lahko uporabiš kako drugo okončino pač tisto,ki jo boš najmanj pogrešal.