ponedeljek, 14. januar 2008

Razstava starih fotoaparatov





Med sprehodom po Celjskem nakupovalnem središču City Center je mojo pozornost pritegnila razstava fotografske opreme s častitljivo starostjo. Približal sem se in ugotovil, da so razstavljene skoraj vse svetovne znamke fotografske opreme, ki so v prejšnjem stoletju kaj veljale. Ker nisem imel s seboj foto opreme sem dokumentiral kar s pomočjo mobilnega telefona. Videti je bilo moč proizvajalce kot so: Pentacon, Exakta, Contax, Zenit, Yashica, Olyimpus, Kodak, Nikon, Canon. Tehničnim navdušencem pa tale nasvet: Pustite svoje boljše polovice po nakupih, vi pa si v miru oglejte razstavo in popijte kaj, toda pohiteti bo treba saj je razstava odprta le še do 17. januarja 08p.s.: Med eksponati pa je tudi tale pločevinka, ki naj bi služila za hranjenje filmskega traku? Ali pa se Boškotove lovke bohotijo tudi v fotografiji?? Morda pa temu botruje le bližina pivovarne... Vsekakor pa zgleda posrečeno in funkcionalno.

1 komentar:

Miran pravi ...

Ah, kok to zanimivo zgleda. Js bi po moje kr cel dan tam ostal. :) Še posebej, ker sam nikoli nisem kaj podobnega imel, sem si pa od nekdaj želel. :)