četrtek, 24. januar 2008

Krvavec, 23. januar 2008








Končno sem dočakal. Prvo bordanje letos. V sredo sem vzel dopust in se s prijateljem Gregom odpravil na "športni dan" na Krvavec. Zjutraj je bilo v dolini prav toplo, zgoraj na smučišču pa -6 stopinj in veter, ki pa se je kmalu polegel in pogoji za snežni užitek so bili izpolnjeni. Nobene gneče na progah, lepo urejeno smučišče, zmogljive sedežnice, kuhano vino in ležalniki na "plaži" so naredili nepozaben dan. Presenečen sem bil nad hitrostjo oz. zmoglivostjo novih naprav saj je poln parking spodaj obetal kar veliko gnečo. Štiri in šest sedežnici sta končno zmanjšali čakalne vrste kakršne smo bili vajeni zadnja leta. Naj omenim še turistično popestritev t.i. Eskimsko vas, ki me je še posebej navdušila. Naj podam namig, ki vam zna koristiti: Pri vhodu piše vstopnina 2 eur, poleg pa kozarec čaja, vendar ker ne gre mešati pijač med seboj sem pripomnil da bi raje vino kot čaj in izplačalo se je. S kolegom sva dobila kuhano vino v igluju in tako plačala le 30 centov vstopnine kajti kuhano vino pri sosedih stane 1,70 eura. V tej vasi lahko najameš tudi sobo"beri iglu" za sanjsko, romantično ledeno noč...le ta zna biti precej draga, kajti kurjava te tu kar dosti stane!


Ni komentarjev: